Olot, 03/02/2013; Rosa LLandrich celebra el seu aniversari amb sorpresa inclosa

04/02/2013 - Olot

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Olot, 03/02/2013; Rosa LLandrich celebra el seu aniversari amb sorpresa inclosa

L’aniversari de la regidora d’Olot, Rosa LLandrich, ha comptat enguany amb la sorpresa de la presencia del president de Plataforma per Catalunya Josep Anglada.

Olot | Redacció.- Aquest primer diumenge de febrer, la regidora identitaria de PxC a Olot, Rosa LLandrich, celebrava el seu aniversari, i els seus familiars van voler agraciar-la amb una festa sorpresa. A la festa, a part d’assistir-hi el regidor d’Olot, Ignasi Mulleras i alguns altres militants, la sorpresa va ser la presencia  del president del partit Josep Anglada.

Anglada, només arribar va manifestar que “estic molt content de compartir amb la Rosa un dia tant assenyalat i especial per ella” i va afegir  “la Rosa és d’aquells militants exemplars de Plataforma per Catalunya, una persona totalment fidel als principis de PxC i a Josep Anglada”.

La festa va transcorre amb un ambient molt distes i familiar, on l’amfitriona va rebre moltíssimes mostres d’afecte per part de tots els convidats, així com obsequis en record d’un dia especial.

Al finalitzar la festa, Anglada va fer un brindis en honor a la Rosa i va manifestar que “PxC sempre s’ha caracteritzat per ser una gran família, i aquest ha estat l’èxit primordial del nostre partit”, afegint “us animo a tots els presents a continuar lluitant tots junts en aquest gran projecte que és PxC, un projecte que continuarà lluitant per la nostra identitat, la nostra cultura, i les nostres tradicions”.

PxC

Olot, 3 de febrer de 2013