Mulleras li treu els colors a Rafael Ribó per la descomunal despesa del Síndic

09/05/2013 - Olot

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya reclama retallar el pressupost del Síndic de Greuges

Olot | Redacció.-
El portaveu de Plataforma per Catalunya a la capital de la Garrotxa, Ignasi Mulleras, ha reclamat retallar la descomunal despesa que suposa la institució del Síndic de Greuges.

Mulleras va interpel·lar directament el seu responsable, Rafael Ribó, per recordar-li que durant l’any 2012 el pressupost de l’organisme que presideix va ser de 7 milions d’euros i que el cost de cada reclamació tramesa s’enfila a 1.464 euros de mitjana.

El portaveu identitari va aprofitar la visita del senyor Ribó a la sessió plenària del consistori olotí per denunciar que malgrat que l’any 2010 havia finalitzat el seu mandat com a síndic, el Parlament va reformar la llei perquè l’exportaveu comunista pogués renovar el càrrec per 9 anys més i romandre-hi fins els 74 anys.

Mulleras va confrontar aquest món oficial dels polítics professionals amb el món real dels catalans i els olotins, que segueix essent el de la crisi, l’atur i les retallades.