Olot, 19/06/2013; Balanç dels dos primers anys de legislatura a Olot

19/06/2013 - Olot

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya  reclama un canvi de rumb en les inversions socials per complementar les pensions precàries i donar protecció a les famílies olotines més necessitades

Olot | Redacció.- El regidor i portaveu del grup municipal de Plataforma per Catalunya, Ignasi Mulleras, ha passat pels micròfons de Ràdio Olot per repassar l’actualitat de la política local.

Mulleras ha destacat la gran expectació generada per la campanya de Plataforma per Catalunya a la ciutat d´Olot que ha servit per destapar el pla immigracionista ordit pels partits del consistori amb els impostos dels olotins.

El portaveu identitari ha manifestat que la campanya ha estat rebuda amb molta acceptació.

"Aquest Pla d’immigració, aprovat per tot els grups amb representació a l´Ajuntament amb l´excepció de PxC, portarà conseqüències molt negatives per a la nostra ciutat i els olotins. La identitat, la cultura, la llengua, els costums, les tradicions i fins i tot la nostra religió católica seran els grans sacrificats. El risc de futurs multiconflictes està servit".

Mulleras ha reclamat posar fi a les subvencions a entitats privades, i ha fixat com a prioritat l’atenció als jubilats amb pensions precàries i a les famílies catalanes necessitades.

El desmantellament de l’ensenyament públic també ha estat objecte de debat. Davant l’anunci de tancament de l’escola bressol de Sant Miquel el regidor olotí ha manifestat el seu suport als serveis públics.

PxC

Olot, 19 de juny de 2013