Mulleras:

Mulleras: "a Olot hi ha qüestions més importants per resoldre que no passen per discutir fets històrics ocorreguts fa més de 70 anys"

26/07/2013 - Olot

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya apel·la al sentit de la responsabilitat política per no participar en el cruel joc de reobrir ferides

Olot | Redacció.- El portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament, Ignasi Mulleras, ha manifestat que “a Olot hi ha qüestions més importants per resoldre que no passen per discutir fets històrics ocorreguts fa més de 70 anys”.

Per aquest motiu Plataforma per Catalunya ha rebutjat participar en la discussió i votació d’una moció relativa al franquisme, impulsada per un grupuscle sense representació a l’Ajuntament que busca el protagonisme que les urnes els han negat.

Plataforma per Catalunya ja va demanar en la reunió de la Junta de Portaveus que no s´acceptés a tràmit al ple la proposta. La petició va comptar amb l’adhesió dels grups municipals del PSC i el PP, però l’equip de govern va demostrar la seva feblesa en permetre que es sotmetés a debat una moció “encaminada a despertar les baixes passions, dividir els olotins  i reobrir ferides afortunadament ja cicatritzades”.

Els dos regidors de Plataforma per Catalunya, el portaveu Ignasi Mulleras i la regidora Rosa M. Llandrich, van abandonar el ple en el moment de la seva votació, apel·lant al sentit de la responsabilitat política per no ser partíceps d’aquest cruel joc.