Adhesions a la campanya de PxC per protegir el teixit comercial local

22/09/2013 - Olot

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Botiguers del municipi s’uneixen a la difusió de la campanya de Plataforma per Catalunya en defensa dels productes de proximitat i el comerç local

Olot | Redacció.- Plataforma per Catalunya ha extret el compromís de comerciants de la capital de la Garrotxa per col·laborar en la campanya que el grup municipal identitari posarà en marxa a finals de setembre a la capital de la Garrotxa per promoure l’adquisició de productes locals en comerços de casa.

La campanya consisteix, en una primera fase, en la distribució entre els comerciants d’Olot d´un fullet amb la fotografia d´una botifarra amb mongetes i una sèrie de senzilles i pràctiques argumentacions que contribueixen a sortir de la crisi. En una segona se’n farà difusió entre els olotins.

Ignasi Mulleras, portaveu del grup municipal de Plataforma per Catalunya, ha declarat que “la campanya respon a la demanda de molts botiguers olotins”, que cada dia troben més dificultats per poder mantenir els seus negocis, enfront entre altres coses, de la competència deslleial de comerços i de productes de fora.

Mulleras manifesta que alguns botiguers ja s’han compromés a ajudar-nos en la distribució d´aquets fullets entre els seus clients per conscienciar-los sobre la importància de mantenir viu el teixit comercial del municipi.