Entrevista de Ràdio Olot al portaveu de Plataforma per Catalunya

26/01/2014 - Olot

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Mulleras argüeix que l’estància de fills d’immigrants de la Garrotxa en països musulmans per impregnar-se de l’Alcorà i els costums islàmics suposa diners llençats en polítiques d’immigració

Olot | Redacció.- El portaveu de Plataforma per Catalunya, Ignasi Mulleras, ha manifestat la seva preocupació pel seguit de males notícies que han tingut com a escenari la capital de la Garrotxa en les darreres setmanes.

En el seu pas pel programa L’Ajuntament informa, de Ràdio Olot, ha dit que “Olot és notícia per desgràcies o fets lamentables que ens fan molt de mal com a marca de ciutat”.

En aquest sentit ha recordat la polèmica que va esclatar en saber-se que nens garrotxins viatgen a Gàmbia per estudiar l’Alcorà i impregnar-se dels costums islàmics. El portaveu ha argüit que s’estan llençant diners a les escombraries en polítiques d’immigració, perquè aquests nens patiran un retrocès de 500 anys i a sobre seran un perill potencial per a la nostra sociedad a més d’endarrerir el nivell educatiu dels joves de casa.

També ha recordat el cas d’un pederasta que va contactar amb més de 20 olotines menors d’edat per internet i robatoris amb violència, fets tots ells que tenen a immigrants com a presumptes autors.

Mulleras s’ha referit a la petició dels sikhs per tal que els motociclistes d’aquesta comunitat estiguin exempts de portar casc. El portaveu ha destacat el paper de Plataforma per Catalunya, que va reaccionar i va avortar aquesta petició, perquè “hi ha un reglament de trànsit que tothom ha de complir sense distincions”.

En el capítol del debat territorial el portaveu ha defensat la recerca d’una tercera via dialogant per buscar punts d’acord, que faci obrir els ulls i provoqui un canvi d’actitud tant en el Govern d’Espanya com en el de Catalunya.

Mulleras reclama posar fi al foment de l’odi entre comunitats germanes que només beneficia els partits polítics antiespanyols i anticatalans.