Triomf de PxC: no hi haurà mesquites al polígon Les Mates d'Olot

02/02/2014 - Olot

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El Pla d’Ordenació Urbanística Municipal recull les al·legacions de Plataforma per Catalunya perquè el polígon Les Mates no aculli mesquites

Olot | Redacció.- El grup municipal de Plataforma per Catalunya ha forçat l’exclusió del polígon Les Mates com a zona candidata a albergar la construcció de centres de rés de confessió musulmana.

Mulleras ha afirmat que aquesta modificació del POUM pot servir per dinamitzar les activitats econòmiques del polígon i ha celebrat que es barri el pas a la instal·lació de mesquites, com malauradament passa en alguns polígons industrials del territori, amb totes les problemàtiques que això genera.

[Intervenció d'Ignasi Mulleras: 31:55 - 33:13 | 59:18 - 01:03:29 ]

El portaveu ha celebrat que encara que Plataforma per Catalunya de moment no estigui al govern de la ciutat hagi fet valer el seu pes com a tercera força política per determinar l’acció del govern local.

En la mateixa sessió plenària Mulleras va posar al descobert la doble moral d’ICV, que va portar a votació una moció per condemnar l’homofòbia obviant que els 8 països on l’homosexualitat es castiga amb pena de mort són països de tradició musulmana. Per aquest motiu el regidor olotí va alletjar que es vulgui equiparar l’islam a la religió catòlica.