Plataforma per Catalunya confia a aconseguir uns bons resultats a Olot

26/05/2014 - Olot

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Mulleras: “donarem la campanada a les municipals de 2015”

Olot | Redacció.- El portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament, Ignasi Mulleras, ha vaticinat que donarà la campanada de cara als comicis locals del proper any 2015.

Al seu pas per Ràdio Olot Mulleras ha fet referència al viatge que va fer a França per acompanyar Marine Le Pen en l’acte d’inici de campanya de les eleccions europees per elogiar la tasca del Front National.

El portaveu s’ha emmillarat en els identitaris gals, de qui ha dit que sempre han nedat contra corrent. En aquesta línia ha assegurat que “Plataforma per Catalunya supleix els mitjans milionaris dels partits de la casta amb esforç i dedicació. Estem treballant a peu de carrer i no ens enrecordem dels olotins només quan vénen les eleccions”.

Mulleras ha celebrat que s’hagi arribat a un acord en el conflicte laboral sorgit dintre del cos de Policia Local. “No entenem que si, al cap i a la fi es tractava d’un problema de quadrant laboral i de petites concessions econòmiques, s’hagi perllongat un conflicte que ha deixat moltes persones emprenyades pel camí”. El portaveu ha elogiat la professionalitat dels agents i ha desitjat “que no sigui el tancament en fals d’un problema”.

Respecte del multi-referèndum plantejat coincidint amb les eleccions europees, el portaveu va deixar en evidència la nul·la cultura democràtica dels seus impulsors, que es van negar a qüestionar els olotins si són partidaris de deixar d’empadronar més immigrants.

Davant la visita del Síndic de greuges a l’Ajuntament d’Olot, Mulleras ha recordat que es tracta d’un “vividor de la casta” que porta 41 anys en càrrecs públics quan està a punt de complir la setantena, i a qui li financem prop de 50 viatges anuals a l’estranger.

Mulleras ha mostrat la seva disconformitat amb el pressupost del seu departament -que compta amb 87 treballadors-, xifrat en 7 milions d’euros anuals en plena crisi.

Igualment ha lamentat que l’any 2010 tots els grups polítics amb representació al Parlament de Catalunya acordessin per unanimitat perllongar el seu mandat fins l’any 2019. Mulleras ha dit que “aquestes son les actituds que generen desafecció envers la política”, i ha reprovat que els grups municipals d’Olot hagin fet un pacte perquè no hi hagi intervencions i evitar així que Plataforma per Catalunya el reprengui tal i com va fer l’any passat.