Ignasi Mulleras: “els olotins ens exigeixen abaixar impostos”

07/11/2014 - Olot

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya, en contra d’unes ordenances que no rebaixen la pressió fiscal i uns pressupostos mancats de polítiques imaginatives

Olot | Redacció.- Els dos regidors del grup municipal de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament s’han posicionat en contra de les ordenances fiscals i el pressupost per l’exercici 2015 en un ple en què l’alcalde ha acabat perdent les formes i ha hagut de demanar disculpes al portaveu identitari.

Ignasi Mulleras ha lamentat la manca de polítiques imaginatives que permetin abaixar impostos, i en aquest sentit ha manifestat que aquesta és la diferència entre gestionar i aportar solucions.

El portaveu de Plataforma per Catalunya ha dit que "en moments de crisi com els que ens toca patir no és suficient amb congelar la pressió fiscal. Calen mesures encaminades a rebaixar-la al temps que garanteixin els serveis fonamentals pel funcionament de la ciutat".

Mulleras
ha incidit en la necessitat d’aplicar bonificacions en diversos impostos als col·lectius desprotegits com vídues o aturats, i ha aportat fórmules per incentivar la posada en marxa de negocis que permetin reactivar l’economia local.

Plataforma ha denunciat que en uns pressupostos no es pot estalviar de cap de les maneres en seguretat i ha reclamat que s’ampliï la plantilla de la policia municipal.

El portaveu ha anunciat que un govern municipal amb Plataforma per Catalunya al capdavant suprimiria una sèrie de partides dotades amb milers d’euros destinats als immigrants mitjançant les subvencions al Consorci d´Acció Social de la Garrotxa, les partides atorgades per afinitat al govern municipal i la partida per homenatjar Lluís Companys entre d’altres.