Ignasi Mulleras es batrà per esdevenir la llista més votada a la capital de la Garrotxa

13/04/2015 - Olot

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya presenta de manera oficial la llista electoral de cara a les eleccions municipals

Olot | Redacció.- El passat dissabte 11 d’abril Plataforma per Catalunya va presentar al Pati de l'Hospici la candidatura que concorrerà als comicis locals del proper 24 de maig.

A la roda de premsa van intervenir el president del partit, Xavier Simó i el vicepresident, el doctor August Armengol, que es van desplaçar a la capital de la Garrotxa per donar suport a la candidatura que encapçala Ignasi Mulleras.

August Armengol ha previst que Plataforma serà la candidatura més votada a Olot i ha declarat que l´única manera per impedir que l´Ignasi Mulleras es converteixi en el futur alcalde, serà fer un pacte entre tots els altres partits del Consistori contra PxC, "el pacte dels perdedors".

Encara que més endavant es presentarà el programa electoral en el que encara s´esta treballant, a part del tema del control de la immigració, les propostes electorals giraran entorn de tres eixos principals: la lluita contra la corrupció, l’eradicació de la pobresa i la recuperació de la seguretat ciutadana.

El lema de la campanya electoral a Olot serà: "Acabem amb la casta. Toca guanyar".

Els set primers candidats de la candidatura olotina són:

1.- Ignasi Mulleras. Tècnic d´Empreses i Activitats Turístiques. Master en Turisme a la Universitat de la Sorbona de Paris. Directiu d´una empresa gironina de seguretat privada.

2.- Rosa Maria Llandrich. Mestressa de casa.

3.- Daniel Plana. Enginyer.

4.- Josep Roca. Director Comercial. (Jubilat).

5.- Raquel Pérez. Treballadora d´una empresa càrnia garrotxina.

6.- Alejandro Martos. Treballador d´una empresa de recanvis per automòbils i jugador del Club de Futbol Sant Roc.

7.- Manel da Mata. Comerciant.

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

ELDIARIDEGIRONA.COM, 11/05/2015; Plataforma per Catalunya preveu guanyar les municipals d’Olot

Avui dissabte s’ha presentat al Pati de l’Hospici la candidatura de Plataforma per Catalunya a Olot per les Eleccions Municipals del 24 de maig.

A la presentació estaven presents el President del partit, Xavier Simó i el Vicepresident, el Doctor August Armengol, que s’han desplaçat a la capital de la Garrotxa per donar suport a la candidatura que encapçala Ignasi Mulleras. August Armengol ha previst que Plataforma serà la candidatura més votada a Olot i ha declarat que l’única manera per impedir que l’Ignasi Mulleras es converteixi en el futur alcalde, serà fer un pacte entre tots els altres partits del Consistori contra PxC, “el pacte dels poderosos”.

Encara que més endavant es presentarà el Programa Electoral en el qual encara s’està treballant, a part del tema del control de la immigració, les propostes electorals giraran entorn de tres eixos principals: la lluita contra la corrupció, l’eradicació de la pobresa i la recuperació de la seguretat ciutadana.

El lema de la campanya electoral a Olot serà: “Acabem amb la casta. Toca guanyar”.

Els set primers candidats de la candidatura olotina són:

1.- Ignasi Mulleras. Tècnic d’Empreses i Activitats Turístiques. Màster en Turisme a la Universitat de la Sorbona de París. Directiu d’una empresa gironina de seguretat privada.
2.- Rosa Maria Llandrich. Mestressa de casa.
3.- Daniel Plana. Enginyer.
4.- Josep Roca. Director Comercial. (Jubilat).
5.- Raquel Pérez. Treballadora d’una empresa càrnia garrotxina.
6.- Alejandro Martos. Treballador d’una empresa de recanvis per automòbils i jugador del Club de Futbol Sant Roc.
7.- Manel da Mata. Comerciant.

Les noves cares de PxC a Olot

RADIOLOT.CAT, 1170572015; Plataforma per Catalunya es presenta a Olot sota el lema “Acabem amb la casta. Toca guanyar”

11 d'abril de 2015

Plataforma per Catalunya es compromet a fer una auditoria per revisar tots els comptes de l’Ajuntament d’Olot si guanya les eleccions. El partit ha presentat la seva candidatura amb els líders nacionals de la formació que han destacat que el temps els dóna la raó amb que “la societat multicultural és multi conflictiva”.

presentacio_pxc_nuriallop

Presentació del partit aquest dissabte a l’Hospici (Núria Llop)

La proposta electoral de Plataforma per Catalunya tindrà dos grans eixos, segons ha explicat la formació. Per una banda l’eradicació de la pobresa (que va acompanyada del compromís d’un increment de la inversió pública per equilibrar rendes) i la lluita contra la corrupció. En aquest sentit, el número 1 del partit Ignasi Mulleras s’ha compromès a fer una auditoria si guanyen les eleccions per “tirar de la manta”. El partit es mostra confiat de ser la primera força política després de les municipals i tem que la resta de forces s’aliïn contra ells per no deixar-los governar. A banda del cas concret d’Olot, el president del partit Xavier Simó, considera que el temps els està donant la raó amb temes com la immigració o la corrupció.

Plataforma per Catalunya es presenta aquest 24 de maig amb el lema “Acabem amb la casta. Toca guanyar”.

NACIODIGITAL.CAT, 11/04/2015; PxC Olot presenta la llista amb què vol donar «la gran sopresa electoral»

El partit es mostra convençut que el 24 de maig seran els més votats

Volen entrar al Consell Comarcal

Especial: Eleccions Municipals 2015 a Olot

Andreu Oliveras , Olot | Actualitzat el 11/04/2015 a les 13:29h

Presentació de la llista de Plataforma per Catalunya a Olot. Foto: Martí Albesa

Plataforma per Catalunya ha presentat els set primers noms de la llista electoral d'Olot amb què vol "donar la gran sorpresa de la nit electoral" del 24 de maig, segons ha afirmat el seu número 1, Ignasi Mulleras. El vicepresident del partit, August Armengol, s'ha mostrat convençut que PxC serà la força més votada a la ciutat: "Ignasi Mulleras serà l'alcalde d'Olot, a no ser que s'ajuntin tots els altres partits en contra de Plataforma per Catalunya, fent el pacte dels perdedors".

Plataforma assegura que per aquests tercers comicis en què es presenta a la capital de la Garrotxa ha preparat un programa més de govern, on tracten de més temes a part de la immigració. A l'espera de la presentació oficial, han avançat que la lluita contra la corrupció, la recuperació de la seguretat ciutadana i l'eradicació de la pobresa seran els seus tres eixos fonamentals.

El lema que han escollit és Acabem amb la casta, toca guanyar. Asseguren que si governen pensen fer una auditoria amb tots els comptes municipals des del 1979. L'objectiu d'aquests comicis és treure suficients vots entre Olot i Sant Joan les Fontsper poder entrar al Consell Comarcal de la Garrotxa. Fa quatre anys, PxC va aconseguir 939 vots, convertint-se en la tercera força política al consistori olotí.

Llista de PxC d'Olot a les eleccions municipals 2015
1. Ignasi Mulleras