L'article

L'article "prohibit" a Olot

24/07/2016 - Olot

Unitat Contra el Feixisme i el Racisme (UCFR) Garrotxa intenta amb mètodes estalinistes posar una mordaça a la veu de PxC d’Olot als mitjans de comunicació locals. Aquí un dels articles "prohibits".

Olot | Redacció.- Els mitjans de comunicació garrotxins han rebut durant aquests dies la visita del grup d'extrema esquerra estalinista Unitat Contra el Feixisme i el Racisme (UCFR), imputat per cert per injúries i calúmnies contra alguns membres del Consell Executiu de Plataforma per Catalunya (PxC), que ha intentat boicotejar aquest article d'Ignasi Mulleras sobre la nova mesquita de propera apertura al barri de Sant Miquel. Publiquem aquí l'article "prohibit" i reafirmem el compromís dels homes i dones de PxC d'Olot de seguir treballant en defensa de la civilització occidental.

No volem mesquita a Sant Miquel
Davant la polémica generada a la ciutat per l'escrit de La Comarca de l'Associació de Veïns del barri de Sant Miquel, des de PxC d'Olot volem fer una serie de consideracions al respecte de la nova mesquita que esta previst obrir al barri.
En primer lloc volem destacar que han esperat que PxC no sigui present durant aquest mandat a l'Ajuntament d'Olot (queden tres anys per tornar), per donar aquest permís d'obertura de la mesquita. Amb nosaltres a l'Ajuntament de ben segur no s'haguessin atrevit a fer aquest disbarat.
Considerem que Olot ja té mesquites suficients. És que els nostres politics de l'Ajuntament d'Olot, tots plegats, volen fer d'Olot un segon Salt, amb tota la problemàtica que d'aixó se'n deriva?
Aquesta nova mesquita produirà un efecte crida que convertirà Olot i Sant Miquel en particular en un lloc de peregrinatge per als musulmans de tota la comarca.
L'afluència massiva de fidels propiciarà la formació d'un gueto que farà desaparèixer el tradicional paisatge veïnal de l'Olot de tota la vida, degradarà els nostres carrers i genearà conflictes. Això no és ciència-ficció. És el que s'ha produït a altres indrets de Catalunya.

A part del perill real segons les forces de seguretat del naixement en mesquites salafistes de futures cèl.lules gihadistes, recentment hem vist com a moltes mesquites s'alliçona sobre com colpejar a les dones i es predica l'odi envers els valors que ens han permés construir societats lliures en les que es respecten els drets i la dignitat de les persones.

Des d'aquí fem una crida urgent al seny de l'equip de govern i de la resta de grups polítics representats al nostre Consistori, per denegar el permís de construcció d'aquesta mesquita de Sant Miquel i estenem la mà als veïns i ens posem a disposició de l'Associació de Veïns  per defensar que a la nostra ciutat no tingui cabuda cap fanatisme religiós que fracturi la convivència.