Nova campanya

Nova campanya "Salvem Sant Miquel. Salvem Olot"

13/12/2016 - Olot

Olot | Redacció.- Durant aquesta setmana s'està repartint per les 15.000 bústies de la ciutat d'Olot un flyer de Plataforma per Catalunya (PxC) sota el títol: "Per què els polítics no deixen decidir si els veïns volem una mesquita a Olot...?"

Aquest flyer forma part de la nostra campanya "Salvem Sant Miquel. Salvem Olot" en la que advertim dels perills i inconvenients que suposa per als veïns l'obertura imminent d'aquesta nova mesquita (serà la tercera a Olot, només superada a les comarques gironines per les quatre que hi ha a Figueres) a un lloc ja de per si tan deteriorat per culpa dels polítics locals com és Sant Miquel que han fet del barri un "laboratori" de la multiculturalitat, sense comptar per a res amb l'opinió dels olotins.

Per altres assumptes de menor importància i transcendència pel futur de la nostra ciutat bé que demanen l'opinió i es fan consultes.

En el fulletó indiquem els potencials perills que pot ocasionar l'obertura d'aquesta mesquita per a la convivència dels olotins (per cert l´Ajuntament ha esperat a donar els permisos a què PxC ja no tingués representació al Consistori).

Recordem que aquesta decisió unànime dels nostres polítics locals sense demanar ni tan sols l'opinió a l'Associació de Veïns del barri de Sant Miquel, va ocasionar fins i tot la dimissió al complet de la Junta Directiva d´aquesta Associació.

No podem amagar el cap sota l´ala i no parlar d´un greu problema que ja tenim a Olot i a tot Catalunya com és el procés islamitzador