Els polítics de l'Ajuntament d'Olot tenen por a la democràcia

31/01/2017 - Olot

Olot | Redacció.- El darrer dijous 26 de gener, el portaveu de Plataforma per Catalunya a Olot, Ignasi Mulleras, va formular al Ple Municipal de l'Ajuntament d'Olot una pregunta admesa a tràmit sobre la nova mesquita que obrirà aviat les seves portes al barri de Sant Miquel.

En concret la pregunta va ser: Per què els polítics no deixen decidir als veïns si volen una tercera mesquita al barri de Sant Miquel d'Olot?

La pregunta va ser acompanyada per una sèrie d'argumentacions que desaconsellen aquest nou centre de culte musulmà a la ciutat.

Al mateix temps de la formulació de la pregunta uns olotins, majoritàriament veïns del barri en qüestió, van protagonitzar a la Sala de Plens una pacífica i vistosa protesta amb cartells i unes caretes amb la boca tapada, on van voler escenificar la falta de sensibilitat dels polítics del Consistori al no demanar l'opinió als veïns davant aquesta apertura que canviarà la vida i la fisonomia d'un barri, que ja de per si està molt abandonat.

Ignasi Mulleras va dir al Ple que "des de Plataforma per Catalunya seguirem lluitant perquè els drets fonamentals i les llibertats d'una minoria, no puguin minvar els drets fonamentals i les llibertats de la majoria d'una comunitat com és l'olotina".