Ignasi Mulleras candidat a les pròximes eleccions municipals a Olot

11/06/2017 - Olot

Olot | Redacció.- El 10 de Juny es va reunir a la capital de la Garrotxa el Consell Executiu de Plataforma per Catalunya (PxC), màxim òrgan de govern del partit, en una sessió ordinària però doblement important.

Es va escollir Olot per a donar suport públic a Ignasi Mulleras, que va ser regidor de PxC a l'Ajuntament olotí des de 2007 fins a 2015, i que es va quedar molt a prop de repetir escó a les passades eleccions locals.

El Consell Executiu ratificà la decisió dels afiliats i simpatitzants de PxC a Olot que per unanimitat desitgen que Mulleras torni a representar-los com a cap de llista per a les pròximes eleccions municipals del 2019, per a les que ja queden menys de dos anys.

Darrerament, PxC ha tornat al protagonisme de l'escena política olotina per la manca de democràcia i de confiança que demostra l'Ajuntament d'Olot cap als ciutadans, que no ha consultat als veïns i veïnes del barri de Sant Miquel quin barri volen, i ha acabat imposant l'apertura d'un nou centre de culte islàmic, tot i que els ciutadans autòctons i molts d'estrangers no la consideren necessària pel barri.

La televisió Olotina va entrevistar a Mulleras així com a la secretària general de PxC i regidora a Mataró, Mònica Lora, i al secretari d'organització Jordi de la Fuente.

Es van presentar un avanç de resultats i conclusions d'una enquesta interna que ha realitzat PxC amb una empresa demoscòpica, realitzada al barri de Sant Miquel, mostrant que un 97% d'habitants vol decidir si vol o no el nou centre de culte, i més d'un 24% podria votar a un partit que demani millor control de la immigració. Amb la intenció de vot del barri, i si extrapolem els resultats a tot Olot, PxC tornaria a l'Ajuntament amb 2 regidors, a poc menys de dos anys de les pròximes eleccions municipals.

D'altra banda, en aquesta reunió es va decidir obrir un procés de reformulació i reordenació d'òrgans, càrrecs i responsabilitats dins del partit per a ser més efectius de cara als propers reptes polítics i socials que exigeix la ciutadania. En breus començaran a treballar nous responsables i nous delegats territorials de cara a construir l'alternativa social i identitària a tots els municipis catalans.

Font de la imatge: Olot TV