Palafrugell, 03/09/2012; Eduard Guerra, PxC “farà una proposta d’actuació a l’ajuntament perquè es netegi els entorns del Camí de Ronda

03/09/2012 - Palafrugell

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PXC)

Plataforma per Catalunya(PxC) a Palafrugell farà una proposta d’actuació a l’ajuntament perquè es netegi convenientment els entorns del Camí de Ronda.

Palafrugell | Redacció.-  Arran de les queixes rebudes pel regidor de Plataforma per Catalunya(PxC) a Palafrugell, Eduard Guerra, per part de diversos veïns sobre les condicions de brutícia i abandonament dels entorns de la ciutat, el passat dimarts 7 d’agost, membres de Plataforma per Catalunya de la nostra vila, i atenent a la passivitat de les institucions pertinents en aquest tema, van sortir a fer una passejada cívica amb l’objectiu de recollir les deixalles de la carretera que connecta Palafrugell amb les platges i que coneixem popularment amb el nom d’autovia de Calella.

A partir d’aquests esdeveniments, el regidor de PxC Eduard Guerra, ha manifestat que “farà una proposta d’actuació a l’ajuntament perquè es netegi convenientment els entorns del Camí de Ronda, els marges de l’autovia i alguns carrers i parcs descuidats del municipi, alhora que demanarà que s’incrementin els esforços vers el nostre entorn i que s’hi instal•lin més papereres per facilitar-ne el seu manteniment.” D’altra banda, també proposarà que les persones que es beneficien d’ajuts socials puguin prestar serveis d’aquest tipus en benefici de la ciutat.

En vist de l’acollida d’aquesta iniciativa de PxC, el nostre grup municipal repetirà aquesta activitat i convida a tots aquells palafrugellencs/ques a participar-hi.

PxC

Palafrugell, 3 de setembre de 2012