Dolors Tomba repetirà com a candidata de Plataforma a Piera

13/03/2015 - Piera

Dolors Tomba repetirà com a candidatLa regidora de Plataforma a Piera tornarà a repetir de cap de cartell després d'haver realitzat un magnífic treball aquests últims 4 anys.a de PxC a Piera

Piera | Redacció.- Dolors Tomba tornarà a repetir com a cap de llista a Piera, la regidora social identitària repetirà després d'haver aconseguit entrar per primera vegada al consistori en les passades eleccions locals de 2011. Dolors Tomba ha mostrat una gran activitat en aquests últims 4 anys en el seu municipi fent diverses campanyes solidàries de recollida d'aliments i ajudant a la gent més necessitada de casa.A més de ser una dona valenta que sempre ha denunciat en veu alta el perill que suposa l'excés d'immigració islàmica a Piera.

Segons ha declarat Tomba "per desgràcia els fets ens han acabat donant la raó venim quatre anys denunciat que Piera és un territori abonat per gihadistes i l'última actuació policial amb diverses detencions ens ha donat la raó, el realment greu i preocupant és que mentre nosaltres denunciàvem els altres partits de la casta ens deien demagogs i ens acusaven de voler alarmar a la societat, aquí ho tenen" i ha finalitzat afegint que" em torno a presentar amb tota la valentia del món i amb totes les ganes de continuar treballant per la meva comunitat, per a la gent de casa, estic convençuda que  millorarem  amb escreix els resultats anteriors".