Lora:

Lora: "Pineda de Mar vol acomodar encara més a la comunitat musulmana”

27/12/2012 - Pineda de Mar

Maresme | Redacció.- La notícia arriba després de que la comunitat musulmana s'interessés en la instal·lació d'una mesquita al barri de Les Creus, barri en el qual els veïns s'oposen a un centre de culte islàmic.

L'Ajuntament de Pineda de Mar mostra el seu compromís més ferm en analitzar i buscar la millor ubicació per a la nova mesquita. En aquesta mateixa línia el PP insta al govern Municipal a que facin aquesta nova mesquita al polígon industrial de Mas Roger.

“Des de Plataforma per Catalunya ens oposem frontalment a qualsevol mesquita a la nostra Comarca – ha declarat Mònica Lora – ja n'hi ha prou d'acomodar i instal·lar immigrants musulmans en el Maresme”.

Lora ha assegurat que “no podem permetre la instal·lació de centres que comporten elements ideològics de rebuig als drets humans i és per això que estarem al costat dels veïns de Pineda de Mar per rebutjar la nova mesquita, de la mateixa manera que ho vam fer amb les mesquites de la vila d'Arenys de Mar i Mataró".