A Pineda de Mar, els veïns amb PxC

14/02/2017 - Pineda de Mar

Es prepara l'alternativa de PxC a Pineda de Mar donant suport als veïns que exigeixen ésser escoltats vers la imposició d'una nova mesquita

Pineda de Mar | Redacció.- El passat diumenge 12 de febrer, una representació de Plataforma per Catalunya (PxC) encapçalada pel secretari d'organització Jordi de la Fuente, es va reunir amb un nombrós grup de veïns del municipi de Pineda de Mar (Maresme), on des d'una valenta associació de veïns s'oposen a la construcció d'una nova mesquita al poble, la qual es troba amb diverses mancances legals. Els veïns consideren que la instal·lació d'una nova mesquita -de tres plantes i amb capacitat per a centenars de 'fidels'- suposarà un canvi radical per a la zona, i un focus d'atracció arreu de la comarca.

El secretari d'organització de PxC ha inspeccionat el terreny on es vol edificar el centre de culte i ha estat informat del menyspreu i falta de comunicació dels polítics, especialment de l'alcalde imputat de Pineda, Xavier Amor, vers als veïns sobre aquest assumpte.

PxC, com porta fent des de fa mesos, s'ha ofert a ajudar a aquests veïns i a encapçalar el projecte identitari a Pineda de Mar, de la mà de l'anterior president de l'associació de veïns, David Rojas, que ara que no desenvoluparà tasques a l'associació i podrà defensar els seus interessos des del front polític i amb la voluntat de presentar una candidatura amb Plataforma per Catalunya (PxC) a les pròximes eleccions municipals de 2019.

Avancem cap a les pròximes eleccions construint alternatives socials i veïnals a tot Catalunya amb PxC i a tot Espanya amb la federació 'Respecte'.