PxC denuncia subvencions a entitats islàmiques de Polinyà

04/06/2012 - Polinyà

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Siquem Cobacho destapa que el govern municipal financia dues associacions que promocionen l'Alcorà

Redacció | Polinyà.– El regidor de Plataforma per Catalunya a Polinyà, Siquem Cobacho, ha denunciat la campanya inquisitorial i il·legal que l'equip de govern del municipi vallesà esta duent a terme contra la formació identitària.

El portaveu de PxC ha manifestat que CiU, iCV-EUiA i ERC intenten retirar de l’ordre del dia en reiterades ocasions mocions presentades per la formació identitària, fet que el regidor d’ICV-EUiA José Luis Mata, i l’alcalde convergent Ramón Mayoral han reconegut.

Cobacho ha denunciat que el govern municipal subvenciona amb diners públics dues associacions islàmiques que es dediquen a la promoció de l’Alcorà. La regidora de cultura, la republicana Ana Fernández, va mantenir un  mutisme absolut davant la interpel·lació del regidor identitari vallesà.

Cobacho ha manifestat que “cada dia és fa palesa la manca de valors, ètica i pudor de la que en fan gala els polítics de Polinyà” en veure com CiU, PSC, ICV-EUiA i ERC tombaven una moció de PxC per condemnar la violència antisistema i reconèixer la labor dels Mossos d’Esquadra per aplacar els actes de terrorisme urbà.