Cobacho:

Cobacho: "la política a Polinyà està ferida de mort per culpa d´aquests talibans que ens governen"

27/09/2013 - Polinyà

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

CIU, PSC, ICV-EUA i ERC es neguen a condemnar els atemptats comesos pel terrorisme islamista

Polinyà | Redacció. Quan semblava que l'estupidesa i el sectarisme no podrien anar a més, l´equip de govern (CiU, ICV-EUA I ERC), amb el suport del PSC, dóna una volta més de rosca negant-se a condemnar els atemptats terroristes comesos per l´integrisme islàmic a més de mostrar-se a favor de l’ús de la burca als espais públics.

Per al portaveu de PxC a l’Ajuntament de Polinyà Siquem Cobacho, el viscut al ple no és més que la confirmació del que tots ja sabem: la política a Polinyà està ferida de mort per culpa d´aquests talibans que ens governen. No és d'estranyar que no vulguin condemnar els atemptats i que els sembli né l´ús de la burca al nostre municipi.

El portaveu assegura que l’ideal que tenen aquests partits de Polinyà és el d’una vila el més semblant possible a l’Afganistan, on l´integrisme islàmic tingui carta blanca i es faci amo dels carrers. Això sí, en una Catalunya independent, que promogui l´avortament i on els polítics segueixin gaudint de privilegis davant de la justícia.

Finalment Cobacho va assegurar que a Polinyà està clar, existeixen dos bàndols, d´una banda CiU, PSC, ICV-EUA, PP i ERC, més preocupats dels seus interessos partidistes i sectaris, i de l´altre només una alternativa real i amb sentit comú representada per Plataforma per Catalunya.