Anglada tornarà a la ciutat on es va gestar el projecte identitari a Catalunya

24/10/2012 - Premià de Mar

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya veu prioritari recuperar el comerç de casa que ha desaparegut del barri de Cotet

Premià de Mar | Redacció.- La delegada comarcal del Maresme, Mònica Lora, ha  assenyalat la necessitat de prendre mesures per recuperar l’eix comercial del barri Cotet de Premià de Mar.

La dirigent de Plataforma per Catalunya ha recordat que “en aquest barri fa anys tots els comerços els regentaven botiguers autòctons”, mentre que ara la gran majoria pertanyen a immigrants.

Durant la visita ha manifestat  que "és molt trist veure com els nostres comerços de tota la vida han anat sent substituïts pels dels immigrants, molts dels quals no compleixen els horaris comercials ni les normatives vigents".

Lora s’ha fet ressò de les queixes dels veïns de Premià de Mar, que han manifestat tenir veritables dificultats i sentir-se abandonats. Els veïns han mostrat el seu rebuig cap a l'Ajuntament perquè “es creen entitats per ajudar als estrangers i reben tot tipus de cobertura per part de l'administració publica”.

Mònica Lora ha anunciat que en els pròxims dies el president de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, estarà a Premià de Mar, on la formació té la intenció de presentar candidatura a les pròximes eleccions municipals.