Tret de sortida de Plataforma per Catalunya a Reus

01/06/2014 - Reus

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

La junta local nomena Albert Tafalla candidat a l'alcaldia

Reus | Redacció.- El passat dissabte 31 de maig la junta local de Plataforma per Catalunya va  acordar el nomenament d’Albert Tafalla com a cap de llista a les eleccions municipals de 2015.

La reunió, que va comptar amb la presència del secretari general, Robert Hernando, el vicepresident, August Armengol, el secretari d'organització, David Parada i el delegat de les Terres de l'Ebre, Jordi Casanova, va servir per donar el tret de sortida de la delegació de cara als comicis locals del proper any.

Després de les darreres eleccions municipals, en què Plataforma per Catalunya va quedar a pocs vots d'aconseguir representació al consistori, Reus esdevé un dels principals objectius a la província de Tarragona.

El flamant cap de llista, Albert Tafalla, ha declarat que “a una ciutat com Reus, on els immigrants representen més del 18% de la població, és necessària una veu que lluiti per la gent de casa”.El nou candidat també ha assenyalat la seguretat ciutadana i la creació d'ocupació com dues de les assignatures pendents del municipi.

També ha remarcat que “els casos de corrupció a la nostra ciutat han desembocat en l’atipament dels reusencs respecte de la casta política que governa la ciutat”.

Tafalla ha relacionat aquests escàndols amb el fet que Reus sigui una de les ciutats més endeutades d’Espanya, cosa que per a més inri es fa pagar als ciutadans en forma d’elevades càrregues impositives.