Vic, 2012.09.26, El consell de presidència de PxC estudiarà obrir un expedient al regidor que va votar una moció per declarar Ripoll territori català lliure

26/09/2012 - Ripoll

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Josep Anglada ha declarat que el nostre partit és la plataforma del sentit comú i que no entrarem al joc dels hooligans ni dels separatistes i dels separadors.

Vic | Redacció. - El president de Plataforma per Catalunya (PxC) Josep Anglada ha declarat que el comitè de presidència de PxC estudiarà obrir un expedient al regidor Xavier Fernández que va votar a favor de declarar Ripoll territori lliure català. Un regidor que ja té un expedient obert per no complir les seves obligacions amb el partit identitari.

Anglada ha manifestat que "aquesta moció ha passat ja per diversos consistoris on PxC té representació, el primer municipi va ser precisament Vic i per descomptat els nostres cinc regidors vam votar en contra, el nostre partit té un programa clar i concís, que no deixa lloc a fissures, som profundament catalanistes, identitaris, cap partit com el nostre defensa la identitat i la cultura de la nostra terra, però mai serem independentistes i menys en aquests temps en què convé preocupar-se dels problemes del poble pla i per tant si un regidor de PxC vota a favor d'una moció d'aquest tipus s'està sortint clarament de les directrius del partit".

D'altra banda Anglada ha deixat clar que "no entrarem en el joc ni dels separatistes ni dels separadors, ens neguem a que les properes eleccions siguin un plebiscit entre Catalunya i Espanya, estic convençut que hi ha un pacte encobert entre CiU i PP per afrontar aquestes eleccions d'aquesta manera, als dos, que són els mateixos gossos amb diferents collars els interessa ja que mentre es parla d'independència no es parla de les retallades, l'atur, o la immigració ".

I ha finalitzat dient que "Plataforma per Catalunya es presentarà a aquestes eleccions com sempre ho ha fet, per solucionar els problemes reals de la gent del carrer, dels treballadors, tenim l'obligació de defensar la gent de casa que ho està passant malament i les aventures èpiques de novel·la  històrica  les deixem millor per als hooligans tant els d'aquí com els de fora, que també n'hi ha".

PxC

Vic, 26 de setembre de 2012