L'atac podria ser una represàlia per denunciar l'incivisme a la zona a mans d'immigrants

12/07/2012 - Roquetes

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El portaveu Jesús Fernández denuncia l’impacte d’un projectil al seu domicili

Roquetes | Redacció.- El portaveu i regidor de Plataforma per Catalunya a Roquetes, Jesús Fernández, ha denunciat l’atac que va patir la tarda del passat dilluns 9 de juliol al seu domicili.

El dirigent identitari, que va presentar la denúncia pel que podria ser l’impacte d’un projectil de carabina, un arma de foc semblant al rifle, ha manifestat les seves sospites perquè l’atac pogués ser algun tipus de represàlia per denunciar l’incivisme continuat que protagonitzen grups d’immigrants a la zona.

Fernández ha reclamat la presència policial per fer front “a aquests episodis causats per sud-americans i magribins que s'han fet els amos de la zona i l’han convertit en un gueto on es dediquen a pintar les parets, fumar drogues, el menudeig de substàncies prohibides, la ingesta d’alcohol i tota mena d’actituds incíviques, amb actitud desafiant i provocadora, que pertorben la convivència”.

"En aquest parc emblemàtic de la ciutat fa escassos 10 anys hi jugaven els xiquets i les xiquetes amb els pares i hi passejaven els avis” –ha recordat el delegat de PxC al Baix Ebre.

Al fil de la denúncia per la degradació de la zona ha assegurat que “mentrestrant l'equip de govern de la ciutat d'ERC i CIU tanca els ulls davant la problemàtica que es viu a la zona”.

Fernández ha conclòs assegurant que “des de PxC seguirem denunciant els fets, demanant presència policial i fent tot el que estigui a les nostres mans per recuperar el barri digne que teníem abans no arribessin aquests col·lectius”.