Celebracions musulmanes a costa dels contribuents

03/12/2012 - Roquetes

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya destapa la cessió gratuïta d’instal·lacions municipals per a celebracions religioses musulmanes

Roquetes | Redacció.- El grup municipal de Plataforma per Catalunya ha instat l’equip de govern a deixar sense efecte la cessió gratuïta d’un edifici públic on la comunitat musulmana ha portat a terme la matança del xai.

Jesús Fernández, portaveu de la formació al consistori de la localitat tarragonina, ha explicat que l’Ajuntament va adquirir aquestes instal·lacions –que no tenen llicència com a centre de culte- per 1,6 milions d’euros pels que paga 4.000 euros mensuals en concepte de manteniment.

En declaracions a l'emissora municipal el regidor de Plataforma per Catalunya ha assegurat que “aquest és el segon any consecutiu que el govern municipal d’ERC cedeix aquest espai per a aquesta finalitat”. Fernández ha advocat perquè l’Ajuntament faci tot el possible per tal que aquesta nau -on una empresa de components de l’automoció donava treball a 500 empleats- torni a ser la seu d’una empresa que creï llocs de treball a la comarca del Baix Ebre.