PxC Roses en defensa del comerç local autòcton

07/05/2016 - Roses

La delegació de Plataforma per Catalunya a Roses denuncia la competència deslleial de multitud de comerços que venen falsificacions i la situació irregular dels seus treballadors.

Roses|Redacció.- En un comunicat enviat als mitjans de comunicació, el partit identitari al municipi empordanès ha anunciat que comença a treballar a la vila en 3 eixos principals. El primer d'aquests eixos serà la defensa del petit comerç autòcton, denunciant i posant de manifest totes les activitats que dificulten el comerç als rosincs de tota la vida.

El segon eix de la formació anirà dirigit a defensar les tradicions i costums dels rosincs enfront de la islamització cada cop més evident del municipi, denunciant tot allò que el poble pensa però que ningú s'atreveix a dir.

El tercer eix serà posar de manifest la manca de capacitat de resolució del consistori rosinc en l'urbanisme de la ciutat, la qual es posa de manifest a tota mena de carrers i places del municipi.

Dins d'aquests eixos, Jose Antonio Jimenez, delegat local a la vila, ha recordat al consistori que “hi ha membres del plenari municipal, titulars de diversos comerços on es venen falsificacions, és un deure de l'Ajuntament actuar i resoldre l'assumpte i no as mirar cap a una altra banda com s'està fent fins ara”.

PxC

Roses, 7 de maig de 2016