Josep Maria Enguix explica els eixos del programa electoral a Rubí

09/03/2015 - Rubí

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya presenta la seva candidatura davant dels mitjans de comunicació

Rubí | Redacció.- Plataforma per Catalunya es va presentar el passat dijous davant dels mitjans de comunicació

El candidat Josep Maria Enguix va destacar la necessitat de que un partit com PxC obtingui representació a l’Ajuntament.

El partit ha presentat la campanya amb la que demanarà el vot dels rubinencs a les eleccions del maig. La formació es referma en el seu ideari d’augment del control d’immigració i d’enduriment dels requisits per l’accés a les ajudes socials.

Plataforma per Catalunya (PxC) vol introduir el concepte de la cultura de l’esforç en el sistema d’ajuts públics per evitar 'confondre ajudes socials amb regals’, el sistema està creat de tal manera que la gent de fora rep masses ajuts sense demana’ls-hi res a canvi.

El partit, que es presenta per segona vegada a unes eleccions municipals, vol un canvi en les polítiques d’ajuts socials per evitar que en un futur passi ‘el que està passant a França’ en el que les segones generacions d’immigrants quan deixen de rebre les ajudes per part de l’administració es revolten contra el sistema.

En paral·lel, la formació proposa millores i ampliació de les instal·lacions esportives per donar sortida a les necessitats de les entitats rubinenques.

En aquest àmbit, també plantegen la creació d’una nova piscina municipal.

També proposarà la integració de la riera a la ciutat a través de l’habilitació d’un carril bici per recuperar l’espai com a zona d’oci i de passarel·les per vianants que uneixin els dos costats. El partit creu que la zona de la Llana és un punt a revitalitzar precisament a través de l’oci, fins i tot amb locals que puguin obrir les nits.

PxC planteja la creació d’un servei de comissaria de Policia Local itinerant per apropar aquesta institució als ciutadans.

I per últim un pla d’actuació contra l’ incivisme, ampliació i millora de l’eix comercial, i rebaixes del impostos per els ciutadans i els comerços que es compensaran amb la retallada de sous i assignacions politiques de l’ajuntament.