Presentació oficial de la candidatura de PxC Rubí

25/04/2015 - Rubí

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

PxC presenta una llista amb gent treballadora, compromesa i valenta que no té por a dir el que pensa

Rubí | Redacció.- Aquest dimarts PxC de Rubí hem fet pública la llista electoral per a les properes eleccions municipals en un acte a la Plaça d’Aragó en homenatge als molt bons resultats que vam obtenir a les passades eleccions municipals.

Plataforma per Catalunya (PxC) ha confeccionat una llista electoral ‘amb gent de Rubí, molt treballadora, de diferents àmbits i molt valenta’. Així defineix l’alcaldable, Josep Maria Enguix, la llista que fixa el control de la immigració, la seguretat i la defensa de la sanitat pública entre els nostres principals objectius.

Miguel Ángel Valcárcel, expresident de Noves Generacions del PP, i l'exregidora Emilia Alcalá, també del PP, són els números 2 i 3 de la llista de PxC. Aportaran experiència en política i treballaran coneixent l’entorn. La resta de la llista la conformen persones vinculades a associacions esportives, culturals, veïnals, sindicals, també jubilats, aturats, autònoms, comerciants..

PxC confiem en entrar al ple per portar ‘una nova manera de fer política sense tabús', la immigració tornarà a ser un dels eixos principals del nostre programa. Volem posar fi als ajuts socials a immigrants i alertem de l'increment de bandes relacionades amb el narcotràfic a Rubí. Per això, plantegem la creació de la figura del policia de barri i volem al menys dues comissaries itinerants per donar servei, sobretot, a les urbanitzacions i als barris allunyats del centre.

Miguel Ángel Valcárcel reitera la voluntat de PxC d’entrar en l’ajuntament per dur a terme polítiques de control de la immigració, ja que considerem que el nombre d’immigrants a Rubí és superior al que es poden atendre amb els recursos municipals. A més, entenem que la no integració d’alguns d’aquests immigrants comporta actes d’incivisme, inseguretat i conflictes de convivència. PxC critica que la resta de partits “giren el cap i eviten plantejar aquest tema”.

PxC també ha parlat de Sanitat durant l’acte de presentació de la llista. En aquest àmbit, reclamarem a la Generalitat que es torni a posar sobre la taula la construcció de l’hospital de referència que ha de donar servei al municipi, juntament amb Sant Cugat i Castellbisbal. Considerem que una ciutat amb el volum de població que té Rubí necessita aquest equipament.

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

RADIORUBI.FM, 21/04/2015; PxC presenta una llista amb gent de Rubí ‘treballadora i compromesa’

Plataforma per Catalunya (PxC) ha confeccionat una llista electoral ‘amb gent de Rubí, molt treballadora, de diferents àmbits i molt valenta’. Així ha definit l’alcaldable, Josep Maria Enguix, la llista que fixa el control de la immigració, la seguretat i la defensa de la sanitat pública entre els seus principals objectius.

Josep Maria Enguix anirà seguit de Miguel Ángel Valcàrcel i Emilia Alcalá, ambdós han estat a les files del PP, a la llista que es presenta a les eleccions municipals. El partit confia en entrar al ple per portar ‘una nova manera de fer política sense tabús'.

El partit parteix de la idea que el volum d’immigració que ha rebut Rubí és superior al que poden donar resposta els recursos municipals. PxC entén que l’arribada de persones a la ciutat és ‘un problema’ que cal posar sobre la taula. Un debat que, segons Enguix, la resta de formacions esquiven. Un reflex d’aquest ‘problema’ és, segons PxC actes d’incivisme, inseguretat i problemes de convivència.

Per això, el partit planteja la creació de la figura del policia de barri i dues comissaries itinerants per donar servei, sobretot, a les urbanitzacions.

PxC també ha parlat de Sanitat durant l’acte de presentació de la llista. En aquest àmbit, reclamen que es torni a posar sobre la taula la construcció de l’hospital de referència que ha de donar servei al municipi, juntament amb Sant Cugat i Castellbisbal. Per la formació, una ciutat amb el volum de població que té Rubí necessita aquest equipament.

DIARIDERUBI.COM, 22/04/2015; Control de la immigració, seguretat ciutadana i l’hospital, claus del programa de PxC

Miguel Ángel Valcárcel i Emilia Alcalá, tots dos amb un passat vinculat al PP, són el número 2 i 3 de la formació

Membres de la candidatura de PxC. / C.C.

El control de la immigració, l’increment de la seguretat ciutadana i la construcció de l’hospital a Rubí són tres dels punts claus del programa electoral de Plataforma per Catalunya (PxC) a les properes municipals. Així ho ha apuntat l’alcaldable del partit, Josep M. Enguix, en un acte on també ha presentat la llista de les persones que l’acompanyen en la candidatura de cara a les municipals.

Una candidatura formada per “gent de Rubí, molt treballadora, compromesa i molt valenta”, segons explica Enguix, qui assegura que PxC vol introduir “una nova forma de fer política a l’Ajuntament, sense tabús”. En aquesta llista, destaca la presència de Miguel Ángel Valcárcel, tècnic administratiu, que ocupa el número 2, i d’Emilia Alcalà, vigilant de Seguretat privada, que anirà en tercera posició, tots dos relacionats en el passat amb el Partit Popular. De fet, Valcárcel va ser president de Noves Generacions i Alcalà va ser regidora del grup popular durant un any. Els cinc primers llocs de la llista es completen amb José Esteve, en aquests moments a l’atur i vinculat a la UE Rubí, en quart lloc, i Ana Maria Cots, comerciant, en el cinquè.

Pel que fa a les propostes, Miguel Ángel Valcárcel ha reiterat la voluntat de PxC d’entrar en l’ajuntament per dur a terme polítiques de control de la immigració, ja que consideren que el nombre d’immigrants a Rubí és superior al que es poden atendre amb els recursos municipals. A més, entenen que la no integració d’alguns d’aquests immigrants comporta actes d’incivisme, inseguretat i conflictes de convivència. PxC critica que la resta de partits “giren el cap i eviten plantejar aquest tema”.

Per incrementar la seguretat ciutadana, Plataforma defensa la creació de la figura del policia de barri així com posar en marxa dues comissaries mòbils que donin servei a les urbanitzacions i als barris allunyats del centre.

Un altre dels punts del programa de PxC és tornar a reivindicar a la Generalitat la construcció d’un hospital de referència a Rubí, ja que consideren que una població amb més de 70.000 habitants necessita aquest equipament.

RUBITV.CAT, Josep Maria Enguix (PxC): 'La gent de Plataforma és valenta i no té por a dir el que pensa'

Miguel Ángel Valcárcel i l'exregidora popular Emilia Alcalá, números 2 i 3 de la llista electoral

Plataforma per Catalunya (PxC) ha donat a conèixer la seva llista electoral per al 24-M a Ca n'Oriol, el barri on la formació liderada per Josep Maria Enguix va obtenir els seus millors resultats. Miguel Ángel Valcárcel, expresident de Noves Generacions del PP, i l'exregidora Emilia Alcalá, també del PP, són els números 2 i 3 de la llista de PxC, farcida de 'gent valenta que no té por a dir el que pensa', diu Enguix.

La immigració tornarà a ser un dels eixos principals del seu programa. Volen posar fi als ajuts socials a immigrants i alerten de l'increment de bandes relacionades amb el narcotràfic a Rubí. Enguix diu que no entén perquè la resta de partits no parlen sobre aquests assumptes. A més, proposen ubicar una comissaria de la Policia Local a les urbanitzacions i recuperar la figura dels agents de barri. També reclamen la construcció de l'hospital de Rubí.

Aquesta és la llista de Plataforma per Catalunya a les properes eleccions municipals:

1. Josep Maria Enguix, tècnic audiovisual en un canal de televisió.

2. Miguel Ángel Valcárcel, tècnic administratiu. Va ser president de Noves Generacions del PP i vinculat a l'AV Zona Mercat i a diverses entitats esportives.

3. Emilia Alcalá, vigilant de seguretat privada. Va ser regidora del PP i està vinculada a la Colla de Diables.

4. José Esteve, segon responsable de Premsa de la U.E. Rubí. Actualment està a l'atur.

5. Ana María Cots, comerciant.

6. Sergio Rofés

7. Cristina Torralba