PxC es queda sola en la lluita contra el radicalisme islamista a Salt

30/04/2012 - Salt

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

PP, IPS, CiU i PSC es neguen a que els imams de Salt condemnin els sermons del líder radical de la mesquita Badr de Terrassa en què incitava a la violencia contra les dones

Salt | Redacció.- La portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament de Salt, Maria Osuna, ha presentat una moció en què demana la condemna a les declaracions de l’imam radical de Terrassa per part dels líders musulmans del municipi gironí.

La moció, que s’ha topat amb la negativa de la resta de partits polítics amb representació a Salt, buscava que els imams de la ciutat reprovin públicament les declaracions d’Abdeslaam Laaroussi en què incitava a duur a terme càstigs físics i psíquics contra les dones.

La portaveu identitària ha denunciat el pacte de la resta de forces polítiques representades al consistori per votar en contra de la proposta sota el pretext que podria esdevenir contraproduent. En aquest sentit Osuna ha denunciat que l’únic contraproduent i que crispa la convivència és “l’actitud irresponsable de permissivitat i indulgència de les forces polítiques amb unes declaracions que atempten contra la dignitat de la dona”.