Maria Osuna: “Salt és un experiment fallit del multiculturalisme que va iniciar el PSC amb Iolanda Pineda i està continuant l’alcalde convergent Jaume Torramadé amb la complicitat del PP”

19/06/2012 - Salt

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya demana revocar la possibilitat d’instal·lar centres de culte als baixos dels edificis de Salt

Redacció | Salt.– La portaveu de Plataforma per Catalunya al consistori de Salt, Maria Osuna, ha demanat a l’equip de govern convergent que deixi sense efecte la modificació del Pla General d’Ordenació Urbana que propiciarà l’obertura massiva d’oratoris musulmans al barri del centre.

La dirigent gironina ha lamentat que aquesta mesura s’hagi aprovat sense cap tipus de procés de participació ciutadana, i per tant sense tenir en compte l’opinió dels veïns afectats. “És una decisió unilateral que compta amb l’oposició explícita de nombroses entitats veïnals i comercials de la ciutat. Això posa de manifest que CiU està governant d’esquenes a la voluntat de la gent de casa, i que Salt és un experiment fallit del multiculturalisme a mans dels polítics que ens han governat”.

Osuna ha advertit que aquesta aprovació “tindrà conseqüències devastadores per a Salt, ja que agreujarà el problema de densitat de població, de trànsit i la manca d’aparcament, convertirà el centre de la ciutat en un gueto i generarà un efecte crida als municipis veïns”.

La redigora identitària ha insistit en la necessitat de destinar aquests espais únicament i exclusivament a iniciatives que generin activitat econòmica al municipi, i ha apuntat que “si no es fa marxa enrere, aquesta mesura provocarà un esclat social i destruirà el teixit comercial de la zona”.

Osuna ha anunciat que “Plataforma per Catalunya farà tot el possible per tal d’evitar que entri en vigor aquesta normativa impulsada per CiU que també compta amb el suport del Partit Popular”.

La portaveu ha assegurat que “la modificació del Pla General d’Ordenació Urbana evidencia que CiU està preocupada per arreplegar el suport dels nous votants, tal i com ho certifiquen la recent inauguració de la fundació d’immigrants Nous Catalans, o la crida per part de CDC a que els marroquins defensin la independència de Catalunya”.

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

WWW.ALERTADIGITAL.COM, 19/06/2012; La portavoz municipal de PxC en Salt pide que se deje sin efecto la modificación del PGOU que prevé la apertura “masiva” de mezquitas

Redacción.- La portavoz de Plataforma per Catalunya (PxC) en el Ayuntamiento de Salt, María Osuna, ha pedido al equipo de gobierno convergente que deje sin efecto la modificación del Plan General de Ordenación Urbana que propiciará la apertura masiva de oratorios musulmanes en el barrio del centro.

La representante de PxC en la localidad gerundense ha lamentado que esta medida se haya aprobado sin ningún tipo de proceso de participación ciudadana, y por tanto sin tener en cuenta la opinión de los vecinos afectados. “Es una decisión unilateral que cuenta con la oposición explícita de numerosas entidades vecinales y comerciales de la ciudad. Esto pone de manifiesto que CiU está gobernando de espaldas a la voluntad de la gente de casa, y que Salt es un experimento fallido del multiculturalismo a manos de los políticos que nos han gobernado”.

Osuna ha advertido que esta aprobación “tendrá consecuencias devastadoras para Salt, ya que agravará el problema de densidad de población, de tráfico y la falta de aparcamiento, convertirá el centro de la ciudad en un gueto y generará un efecto llamada en los municipios vecinos”.

La concejala identitaria ha insistido en la necesidad de destinar estos espacios única y exclusivamente en iniciativas que generen actividad económica en el municipio, y ha apuntado que “si no se da marcha atrás, esta medida provocará un estallido social y destruirá el tejido comercial de la zona”.

Osuna ha anunciado que “Plataforma per Catalunya hará todo lo posible para evitar que entre en vigor esta normativa impulsada por CiU y que también cuenta con el apoyo del Partido Popular”.

Por último, la edil plataformista ha asegurado que “la modificación del Plan General de Ordenación Urbana evidencia que CiU está preocupada por recoger el apoyo de los nuevos votantes, tal y como lo certifican la reciente inauguración de la fundación de inmigrantes Nous Catalans, o el llamamiento por parte de CDC a que los marroquíes defiendan la independencia de Catalunya”.

WWW.DIARIDEGIRONA.COM, 20/06/201; PxC reclama a CiU que deixi sense efecte la norma dels locals de culte

SALT | DDG

La portaveu de Plataforma per Catalunya (PxC) al consistori de Salt, Maria Osuna, ha demanat a l'equip de govern que deixi sense efecte la modificació del Pla General d'Ordenació Urbana que propiciarà l'obertura massiva d'oratoris musulmans al barri del centre. Osuna afirma que es tracta d'una decisió unilateral de l'equip de govern i apunta que "Salt és un experiment fallit del multiculturalisme que va iniciar el PSC amb Iolanda Pineda i està continuant amb l'alcalde convergent Jaume Torramadé amb la complicitat del PP".