Osuna:

Osuna: "canviar la imatge de Salt passa per canviar el seu alcalde”

05/12/2012 - Salt

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Maria Osuna demana la dimissió de l’alcalde Jaume Torramadé després de l’últim escàndol per assetjament

Salt | Redacció.- La portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament de Salt, Maria Osuna, ha demanat la dimissió del batlle de la localitat gironina i president de la Diputació de Girona, Jaume Torramadé, després que una treballadora de la Diputació de Girona l’hagi denunciat per persecució sexual.

“És l’enèsim escàndol en què es veu involucrat l’alcalde. Els saltencs estem farts de veure relacionat el seu nom i el de la nostra ciutat amb assumptes delictius” -ha afirmat Osuna. En aquest sentit ha recordat que en la present legislatura Torramadé s’ha vist embolicat, a més, en la presumpta compra de regidors d’altres partits, així com també en l’estafa immobiliària en la compravenda dels terrenys de l’antiga fàbrica Gassol.

Osuna ha lamentat que Salt torni a saltar a la palestra mediàtica per motius que fan encara més malbé la seva ja prou malmesa imatge. La portaveu identitària ha sentenciat que “canviar la imatge de Salt passa per canviar el seu alcalde”.