Osuna:

Osuna: "no podem permetre que la corrupció que ha esquitxat a Unió quedi impune"

16/01/2013 - Salt

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya presenta una moció contra el transfuguisme

Salt | Redacció.-  El grup municipal de Plataforma per Catalunya al consistori saltenc presentarà una moció per reprovar els regidors no adscrits de l’Ajuntament de la localitat gironina.

La proposta contempla instar els partits politics signataris del codi de conducta en relació als casos de transfuguisme a denunciar l’acció dels regidors no adscrits de l’Ajuntament saltenc.

La portaveu de Plataforma per Catalunya a Salt, Maria Osuna, ha manifestat que “és intolerable que conductes com aquestes es produeixin descaradament, es reconeguin públicament com va fer el Sr Carles Bonet i la llei no actuï sobre ells”.

En aquest sentit ha convidat tots els grups signataris del pacte antitransfuguisme a donar el seu vot a favor per tal de denunciar aquest cas a la comissió de seguiment. Osuna ha manifestat que “l’alcalde Jaume Torramadé, com a representat d’un partit signatari del pacte i representant de tots els saltencs, el que hauria d’haver fet quan es va reunir amb ells era aconsellar-los per respectar la voluntat dels votants, no per incomplir els pactes que signa el seu partit i així obtindre els dos vots que li faltaven per la majoria. No podem permetre que la corrupció que ha esquitxat a Unió quedi impune. Nosaltres direm i defensarem el que diu el poble amb totes les conseqüències”.

La formació identitària presentarà una segona proposta en contra la reforma de la llei de estrangeria que pretén bonificar els immigrants que comprin un habitatge amb un preu superior als 160.000 euros atorgant-los el permís de residència. La portaveu ha assegurat que és un cas clar de discriminació envers tots els catalans, ja que “ a nosaltres ningú ens regala res si ens comprem un pis”.