Oposició rotunda als oratoris als baixos del nucli urbà

24/01/2013 - Salt

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya es queda sola contra la instal·lació de nous oratoris als baixos dels edificis

Salt | Redacció.-  El grup municipal de Plataforma per Catalunya ha mostrat el seu rebuig a la modificació del Pla General d’Ordenació Urbana que permetrà la instal·lació de mesquites i oratoris als baixos dels edificis.

La portaveu de la formació a l’Ajuntament, Maria Osuna, ha retret la resta de partits la seva covardia i el nul interès en defensar les demandes dels saltencs. En aquest sentit ha explicat que "s’ha fet oïdes sordes a una reivindicació sorgida del clamor popular i que compta amb el suport de gran part de la societat civil de la ciutat".

Al fil de la polèmica suscitada pel presumpte cas d’assetjament protagonitzat per l’alcalde Jaume Torramadé, Osuna ha votat a favor de la seva dimissió. La portaveu va retreure l’alcalde que menystingués el càrrec que ocupa i els saltencs en haver dimitit de la Diputació però no de l’alcaldia.

En el transcurs de la sessió plenària Plataforma per Catalunya ha reprovat amb idèntica energia els trànsfugues.