Torramadé, ni diputat ni alcalde

12/02/2013 - Salt

COMUNICADO DE PRENSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya demana per tercera vegada a l’alcalde Jaume Torramadé que abandoni el seu càrrec a l’Ajuntament

Salt | Redacció.- La portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament, Maria Osuna, ha assegurat que la permanència de l’alcalde en el seu càrrec aboca la ciutat a una situació institucional insostenible i intolerable.

Osuna ha fet referència a la notícia apareguda als mitjans de comunicació que posava de manifest la probable imputació de l’actual batlle Jaume Torramadé per un delicte d’assetjament sexual.

Es referia en aquest sentit al propòsit de Torramadé d’abandonar la Diputació però en canvi aferrar-se a l’alcaldia de Salt.

La portaveu identitària ha remarcat que si ja s’estava malmetent abans al poble saltenc, després de la comissió d’investigació, encara molt més, ja que “és evident que si l’alcalde volia pagar una indemnització de 50.000 EUR a la treballadora víctima de l’assetjament a través de la companyia de teatre La Paròdia, –tal i com va publicar Diari de Girona- que ha actuat al teatre de Salt, tranquil·lament qualsevol persona podria pensar que el que es pretenia era pagar aquests diners amb diners públics”.

La portaveu ha remarcat que el poble no mereix aguantar aquest escàndol, i per aquest motiu és indispensable que l’actual alcalde Jaume Torramadé deixi el seu càrrec fins que s’esclareixi l’assumpte.

“Els saltencs ja no volem aguantar més, estem farts i volem responsabilitat política en aquest assumpte” –ha sentenciat Osuna.