Salt, 19/06/2013; Contra la impunitat dels emmordassadors

19/06/2013 - Salt

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC) -

Maria Osuna denuncia l’anulació de la multa imposada als avalotadors que es van manifestar contra Plataforma per Catalunya contravenint les ordres del Departament d’Interior

Salt | Redacció.- Davant l’anulació de la sanció econòmica que es va imposar als avalotadors que van participar en una concentració il·legal per rebentar un acte de campanya de Plataforma per Catalunya, el grup municipal vol expressar que:

1.    Al·legar l’anonimat de la denúncia per deixar sense efecte la sanció és un argument sense fonament, ja que van ser diversos membres del grup municipal de Plataforma per Catalunya a Salt els qui la van formalitzar.

2-     Que el fet de no sancionar els avalotadors que van participar en els actes de sabotatge i boicot –entre els quals hi ha immigrants– suposa un greuge comparatiu envers els autòctons saltencs als qui, pel contrari, no se’ls va deixar exercir el seu dret a concentració per manifestar l’oposició a la construcció d’una nova mesquita a la localitat.

3-     Amb aquesta determinació queda reflectida un cop més la mala salut de la Justícia.

4-     Continuarem lluitant contra la islamització de Salt, al costat de la gent de casa, per defensar la nostra identitat

PxC

Salt, 19 de juny de 2013