Passant comptes amb la ciutadania

05/11/2013 - Salt

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA SALT

Plataforma per Catalunya fa balanç dels dos anys de legislatura des de l’oposició en el nou butlletí informatiu InfoSalt

Salt | Redacció.- El passat divendres dia 1 de novembre el grup municipal de Plataforma per Catalunya va muntar una carpa informativa al mercat setmanal dels divendres per tal de presentar el nou butlletí informatiu InfoSalt.

“INFOSALT és fruit del buit mediàtic que pateix la nostra formació als mitjans de comunicació local”-ha expressat la portaveu del grup municipal. Maria Osuna, qui ha explicat que Plataforma per Catalunya editarà 10.000 exemplars periòdicament “perquè tots els saltencs coneguin i puguin seguir la feina de la nostra formació al municipi”.

El grup municipal ha carregat fortament contra la informació política imparcial que donen els mitjans de comunicació i la manipulació evident de la mateixa per tal de no mostrar la realitat als ciutadans.

“Si la casta política i els mitjans de comunicació en silencien, la veu de Plataforma per Catalunya serà el poble” –ha sentenciat Osuna.