Supressió de barreres arquitectòniques

23/02/2014 - Salt

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA SALT

Plataforma per Catalunya proposa eliminar 15 punts negres que dificulten la mobilitat

Salt | Redacció.- Plataforma per Catalunya ha denunciat les greus deficiències que pateix el municipi en el capítol d’accessibilitat.

El grup municipal ha posat de manifest l’existència de 15 punts negres que podrien incomplir la normativa de supressió de barreres arquitectòniques.

Entre les mancances hi ha una gran quantitat de passos de vianants i places d’aparcament per a persones amb mobilitat reduïda sense una rampa per facilitar-ne l’accès a la vorera.

Aquesta reivindicació, que el grup municipal porta fent des de fa mesos a través de les xarxes socials, s’ha fet arribar a la ciutadania a través del segon número del butlletí d’informació local que edita la delegació.

Plataforma per Catalunya ha remarcat la inacció en aquesta matèria per part dels diferents partits que han anat ocupant el poder i denuncia que cap dels governs que han anat passant per Salt -CIU, PSC, PSC+ERC- s’ha preocupat mai perquè tothom pugui desplaçar-se pel municipi amb la mateixa llibertat i facilitat”.