Recuperem la senyera

28/09/2014 - Salt

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya fa una crida perquè els veïns  plantin cara al desafiament secessionista del 9-N al ple extraordinari del proper dilluns

Salt | Redacció.- L'agrupació local de Plataforma per Catalunya ha iniciat una campanya a les xarxes socials per tal que els saltencs assisteixin a la sessió plenària del proper dilluns 29 de setembre i facin palès que la vila de Salt no fa costat el Govern de la Generalitat en la convocatòria d'una votació que obre les portes a la ruptura.

El cap de llista de Plataforma per Catalunya a Salt a les properes eleccions municipals, Sergi Fabri, ha remarcat que “els saltencs estem farts de que la colla de vividors que hi ha a les institucions no pensin en els ciutadans”.

En aquest mateix sentit ha volgut deixar clar que “el problema real del Govern de Catalunya i del govern d'Espanya és que estan infectats de corrupció. Quan, entre tots, aconseguim fer-los fora, cap ciutadà ni territori voldrà separar-se. Ens hem de separar, sí, però de la casta política podrida que infecta les institucions des de fa més de 30 anys".