Fabri:

Fabri: "cada nova mesquita representa un atac als costums i tradicions saltenques"

29/09/2014 - Salt

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya denuncia el tracte de favor que reben els promotors de la mesquita del polígon Torremirona

Salt | Redacció.- Plataforma per Catalunya ha carregat contra l’equip de govern municipal pel tracte de favor envers els promotors de la mesquita del polígon Torremirona.

En aquest sentit la agrupació de Salt no comprén “com és possible que l’equip de govern de CIU els insti a acabar les obres quan, segons els mitjans de comunicació,  s’està investigant la compra del solar per possible finançament il·legal, les obertures no compleixen amb el projecte marcat i fa prop d’un mes que ha caducat la llicència d’obres”.

Plataforma per Catalunya demana explicacions a l’equip de govern per tots aquests assumptes sobre els quals eviten pronunciar-se.

“Dubtem que quan un petit comerç vol obrir les portes l’equip de govern passi per alt el compliment de les normatives, i per tant els demanem que no s’amaguin i donin la cara”.

L’alcaldable de PxC a Salt, Sergi Fabri, ha reiterat el seu compromís amb la lluita per posar fre a la islamització del municipi. “Cada mesquita nova representa un atac als costums i tradicions saltenques i dificulta més la convivència a la nostra vila.”