Salt, ciutat submergida en la immundícia

05/11/2014 - Salt

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya demana a l’Ajuntament que faci de mediador en conflicte laboral que ha originat la vaga dels treballadors del servei de recollida de residus

Salt | Redacció.- Plataforma per Catalunya ha emplaçat el govern municipal a instar l’empresa que gestiona la recollida de deixalles a millorar les condicions laborals dels seus treballadors.

Els conductors de camions de deixalles i els peons que s'encarreguen de buidar els contenidors de la ciutat estan en vaga indefinida des del passat 17 d’octubre arran de l’acomiadament d’un treballador.

L’agrupació local de Plataforma per Catalunya a la ciutat ha rebut nombroses queixes de veïns per les deixalles escampades que s’acumulen al voltant dels contenidors.

En aquest sentit el cap de llista per PxC a Salt, Sergi Fabri, ha dit que “tot i ser una empresa privada, és evident que el servei afecta directament als veïns de la nostra ciutat. Per aquest motiu l’equip de Govern ha de prendre part; primer, per garantir la salubritat dels carrers, i segon, per tal d’assegurar unes condicions laborals dignes als treballadors i protegir-los davant de possibles abusos”.