Intensa campanya al Gironès

05/03/2015 - Salt

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Sergio Conce: ‘a Salt han estat enganyant el poble durant anys per amagar l’incapacitat política’

Salt | Redacció.- A mesura que passen els dies, la delegació saltenca de Plataforma per Catalunya va confeccionant el programa electoral que presentarà per la candidatura a les properes eleccions municipals del maig de 2015.

‘No descansem massa, i seguim repartint aliments, com cada mes, a families saltenques en situacions difícils’ afirma Sergio Conce, número dos de Plataforma per Catalunya Salt.

Per culpa de polítics corruptes i banquers sense escrúpuls, moltes families es veuen en la desesperació per mantener una vida digna i arribar a fi de mes.

Al nostre municipi s’ha estat enganyant al poble durant anys per amagar l’incapacitat política i la corrupció, i ara els de la casta política tenen por de perdre el xiringuito’ afirma Sergio, i confía que únicament PxC amb Sergi Fabri al capdavant com alcaldable de Salt, serà l’esperança al municipi, de veïns cansats i oblidats pels polítics que tenim encastats a l’Ajuntament de Salt durant 20 anys.