Botifarrada i presentació del lema de campanya a Salt

13/04/2015 - Salt

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

L'agrupació local presenta el lema de campanya en la tradicional botifarrada entre simpatitzants i veïns

Salt | Redacció .- En un ambient totalment acollidor i familiar, el poble de Salt va poder passar un bon dia de sol i comunitat on nens i grans van disfrutar d’una bona parrillada de butifarres i embotits. En aquest sentit el cap de llista de PxC ha explicat que “hi va haver butifarres, i un gran pica pica on vam poder menjar xoriç, com farem a les eleccions municipals” al·ludint metafòricament al fet d’acabar amb els dinosaures politics de l’Ajuntament de Salt.

Al finalitzar es va anunciar el que serà el lema electoral de Plataforma per Catalunya a Salt, ACABA AMB LA CASTA #RECUPEREMSALT  i va destacar que “PxC és l’essència de la lluita contra la casta, del poble contra els politics, de l’honor dels treballadors contra els abusos, PxC som el poble i per això considerem que aquest era el millor lema a Salt”