Diada de Sant Jordi a Salt

25/04/2015 - Salt

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA SALT

Gran èxit de la carpa amb motiu de la diada de St. Jordi, que va quedar-se sense roses fins en 4 ocasions

Salt | Redacció.- La delegació de PxC a Salt va celebrar la diada de St Jordi com cada any acompanyada de multitud de saltencs que durant tot el dia van estar passant per la carpa per comprar la seva rosa i donar suport als membres de PxC a aquesta localitat Gironina. En aquest sentit, Sergi Fabri, alcaldable de PxC a Salt, ha agraït el suport rebut pels centenars de saltencs, manifestant que “ens omple d’alegria i il·lusió veure com el poble està completament bolcat amb PxC i ens animen cada dia a seguir junts per acabar amb la casta política de Salt”

Pel que fa a l'acció de l’encerclament de la carpa de PxC Sergi Fabri ha volgut recordar que “cal que els saltencs prenguem consciencia que aquesta entitat ara està fent una campanya per què els immigrants no nacionalitzats puguin votar a les eleccions municipals, cosa amb la qual PxC està totalment en contra”.

Per finalitzar Sergi Fabri ha volgut tornar a deixar clar que “PxC no és un partit racista, per molt que ho diguin. Defensem la identitat de Salt i el poble humil i treballador que representa, si per això els que ens volen fer perdre del tot el poble ens han d’encerclar, benvinguts, nosaltres seguirem treballant i RECUPERAREM SALT”