PxC insisteix en millorar la neteja a Salt

12/08/2015 - Salt

Salt | Redacció .- El Grup Municipal de PxC a Salt ha demanat a l’equip de govern de Salt la col·locació d’un altre contenidor de cartró a un punt del C/ Àngel Guimerà, “abandonat per tots els equips de govern que han passat pel consistori saltenc”, atesa la problemàtica i malestar que crea entre els veïns veure sempre la zona del contenidor plena de cartons.

En Aquest sentit el portaveu de PxC a Salt, Sergi Fabri, ha declarat que “proposem la col·locació d’un contenidor de cartró més, per tal d’intentar resoldre la problemàtica. Però si això no funciones, exigirem sancions als comerços incívics que generen aquesta imatge a la nostra vila”