Defensem les nostres tradicions

12/12/2015 - Salt
COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

La falta d’il·luminació als carrers entristeix la ciutat, on el govern municipal té una manifest desinterès en fomentar l’esperit i tradició del Nadal

Salt | Redacció.- El Grup Municipal de PxC a Salt ha manifestat que s’ha notat aquest 2015 una reducció considerable pel que fa a l’enllumenat de Nadal als barris i carrers de Salt. En aquest sentit a lamentat que “hi ha carrers de Salt, que són principal eix comercial del municipi, on hi ha una manca d’esperit nadalenc, tant pel seu enllumenat com per la manca d’activitats”.

A més a més, des de la formació identitària s’ha manifestat una greu preocupació per la manca de seguretat que pateix l’eix comercial del Carrer Major de Salt. En aquest sentit, el portaveu Sergi Fabri, denuncia que “els esforços dels comerciants per donar una bona imatge del carrer no serveix de res si el primer dia que hi ha la decoració els roben la meitat de les coses”.

Finalment Plataforma per Catalunya  demana  “viure el Nadal amb alegria i il•lusió, la qual cosa no es pot fer sense fomentar el seu esperit i sense tenir carrers nets i segurs”