PxC Salt s'oposa a ser còmplice de la casta

12/12/2015 - Salt

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

PxC renuncia a cobrar el ple del proper dilluns per considerar-lo innecessari i una presa de pèl

Salt | Redacció.- El Grup Municipal de Plataforma per Catalunya a Salt, explica que CiU ha demanat aquest Ple sense cap proposta ni punts d’acord, únicament amb uns quants temes relacionats amb el municipi que demanen debatre, la qual cosa podia fer-se a principis de l’any 2016 en un Ple Ordinari.

Aquesta petició té un objectiu clar. El cartipàs municipal va aprovar que els regidors de Salt cobressin 12 sessions de Ple l’any, nombre que no es compliria en començar la legislatura a l’estiu i per tant, el que es pretén, és que el poble de Salt hagi de pagar una sessió  més, sense tenir la necessitat real de fer-ho.

En aquest sentit, la delegació de PxC a Salt considera que “la demanda és d’un Ple completament innecessari i injust, alhora que és una presa de pel al poble de Salt, que haurà de pagar als regidors únicament per parlar, per alguna cosa que es podria fer de moltes altres formes que no suposarien un cost addicional al poble”.

A més a més ha carregat durament contra el Grup Municipal de CiU pel seu poc respecte al poble de Salt amb aquesta petició, que deixà fora l’ètica política i la voluntat de treballar per la vila.

“Nosaltres som treballadors del poble i no podem cobrar un ple innecessari com és aquest. A Saltmoltes persones no tenen diners per menjar i amb el que costarà aquest Ple es podria ajudar molt. No som capaços de fer aquest tipus de política que només busca l’interès propi i per tant rebutgem durament aquesta manera de fer. No anirem al Ple i així no el cobrarem. No carregarem el poble de Salt de despeses innecessàries, nosaltres no” ha sentenciat Segi Fabri, portaveu de PxC a l’Ajuntament de Salt.