Recollida de signatures per millorar la neteja de la vila

10/01/2016 - Salt

Salt|Redacció.- El Grup Municipal de PxC a l’Ajuntament de Salt, va iniciar Divendres passar una recollida de signatures per millorar la neteja i el civisme al municipi, que durarà aproximadament dos mesos. En aquest sentit la formació identitària ha declarat que “és important traslladar la veu del poble a l’Ajuntament, per tal que l’Equip de Govern, ara que ha d’aprovar el pressupost, faci el possible per millorar la neteja, si cal amb l’augment d’ingressos per a aquesta partida”.

La recollida es farà probablement un Divendres sí i un no alternativament i s’anunciarà a les xarxes socials cada setmana, per tal que tots els saltencs puguin acudir a signar.

Pel que fa al primer dia de recollida la formació el considera “un èxit total, que reflecteix les ganes que té la vila d’expressar el seu malestar en aquest sentit i alhora les ganes ser escoltada”. La qual cosa, es va veure en diversos moments que es va generar una gran cua per poder signar.

Finalment el portaveu de PxC a l’Ajuntament de Salt, Sergi Fabri, ha declarat que “és important que estem a peu de carrer recollint el que realment preocupa el poble, o traslladem a l’Ajuntament i  alhora intentem posar-hi remei. Per això creiem molt necessari que augmenti la neteja a Salt, i que es faci complir l’ordenança de civisme. Perquè és el poble que ho demana intensament i l’hem d’escoltar”.

PxC

Salt, 10 de gener de 2015