PxC critica durament que l’Equip de Govern vulgui privatitzar la Coma Cros

01/02/2016 - Salt

Salt|Redacció.- “És curiós que l’Equip de Govern, en el qual  està Independents per Salt-CUP, que durant molt de temps s’ha posicionat a favor d’una gestió comunitària i que a més a més van promoure la iniciativa de l’Ateneu Popular Coma Cros, ara  que governen vulguin privatitzar els espais durant 20 anys. Això és una mostra clara de la falta de projecte d’un partit i l’altre, els quals només intenten tirar pilotes fora per al final no gestionar res”.

Així de contundent s’ha mostrat el portaveu de PxC al municipi de Salt, Sergi Fabri, que després de veure la notícia apareguda als mitjans de comunicació ha lamentat la falta de projecte de l’actual Govern en minoria.

En aquest sentit la formació identitària critica durament que els dos partits que governen, van fer una campanya política on la gestió dels espais a la Coma Cros va ser-hi present, i els quals van manifestar i assegurar fer tot el contrari que s’està fent actualment.

Plataforma per Catalunya es posiciona contràriament a aquesta privatització per a 20 anys, que lamenten posarà en mans d’una empresa priva els espais que paguen tots els saltencs i creu necessària la participació de l’administració en la gestió, per tal que no es converteixin en una forma d’enriquir una sola empresa  a costa dels esforços del poble.

“Cal que l’Equip de Govern faci una reflexió amb la manera de governar que està portant a terme, perquè no s’apropa gens als programes polítics o manifestacions que es feien en campanya electoral, la qual cosa els deixa amb la credibilitat per sota de 0” ha sentenciat Fabri.

PxC

Salt, 02 de gener de 2016