Plataforma demana a Interior que no tregui les patrulles de proximitat dels Mossos

02/03/2016 - Salt
Salt|Redacció.- El Portaveu de PxC a l'Ajuntament de Salt, Sergi Fabri, ha lamentat la notícia apareguda en els mitjans de comunicació, en la que s'anuncia que el cos dels Mossos d'Esquadra deixarà de tenir les patrulles específiques de proximitat. En aquest sentit, des de la formació identitària es demana al Conseller Jordi Jané que es repensi aquesta decisió.

A més a més, Fabri ha recordat que “fa pocs dies el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, va venir a Salt. En aquesta visita va dir que volia redoblar els esforços per afrontar les emergències socials, això però, no pot ser a costa de reduir la seguretat al municipi, ja que també és una branca molt important per a poder viure bé. Per això el demano que aposti també per la millora de la seguretat, i això passa per no treure les patrulles de proximitat”.

Cal recordar que el Sindicat de Mossos d'Esquadra considera que és una decisió especialment greu que se suprimeixi aquest grup en una població com Salt.

Per això mateix des de PxC es demana tant al Conseller d'Interior Jordi Jané, com al President de la Generalitat, Carles Puigdemont, que escoltin les manifestacions del Sindicat del cos i es rectifiqui aquesta decisió.

PxC

Salt, 02 de març de 2016