PxC demana a la Generalitat resoldre el problema de secundària a Salt

14/06/2016 - Salt

Plataforma per Catalunya a l'Ajuntament de Salt ha demanat que es resolgui el problema que hi ha a la secundària i que tornin les patrulles de proximitat dels Mossos d'Esquadra.

Salt|Redacció.- Després de veure les actuacions que està tenint la Generalitat envers el municipi saltenc, el Grup Municipal de PxC ha demanat que es respecti la seva vila i deixi d'existir aquest maltractament continuat. En aquest sentit, la formació identitària ha posat de manifest l'abandonament de la gestió per cursar la secundària al municipi, on hi ha molts joves que fa anys que estan estudiant en barracons.

El portaveu de Plataforma a l'Ajuntament de Salt, ja manifestat que “mentre el President Puigdemont juga a qüestions de confiança per poder tirar endavant la legislatura el nostre municipi segueix patint les conseqüències de la mala gestió i l'abandonament de la Generalitat, la qual ha oblidat per complet resoldre els problemes dels ciutadans”.

Per una altra banda, PxC ha demanat que tornin les patrulles de proximitat dels Mossos d'Esquadra al municipi, les quals feien un gran servei, ja molt consolidat a Salt. Petició que ha aprofitat Fabri per tornar a criticar la Generalitat i el President Puigdemont per abandonar els ciutadans de Catalunya, així com tots els seus municipis. “A Salt que no ens expliquin històries, l'única cosa que veiem és que la gestió de la Generalitat fa que empitjorin les condicions de viure dels saltencs i això no ho podem permetre. Per això demanem al Govern i al President Puigdemont responsabilitat de Govern i iniciatives que realment siguin en benefici de la gent, no dels seus partits polítics” ha sentenciat.

PxC

Salt, 14 de juny de 2016